No SSO cookie
___

15 egészséges reggeli ötlet gyermeked részére

Szerző:

  • A szakértők egyetértenek abban, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. Az ideális reggeli kiegyensúlyozott, vitaminokban gazdag, és a cikkben javasolt ételek némelyike legalább két típusú élelmiszert tartalmaz, például pirított fekete kenyeret és joghurtot.

  • Amint kisgyermeked fokozatosan kezd áttérni a szilárd ételre, a reggeli úgy válik egyre fontosabb eszközzé a számára szükséges napi tápanyag beviteléhez.

     

    Íme 15 reggeli ötlet:

    ● friss gyümölcs natúr joghurttal

    ● omlett pirítóssal, ha a gyerek egy évesnél fiatalabb, akkor az omlettet csak a tojás sárgájából készítsd, hogy elkerüld az esetleges allergiás reakciót, amelyet a tojásfehérje válthat ki

    ● müzli (egész gabonamagvak) friss gyümölccsel

     

     

    ● teljes kiörlésű lisztből készült kenyér pirítva, natúr joghurttal

    ● édes tehéntúró friss gyümölcsszeletekkel

    ● túrókrémes pirítós

    ● sajtos pirítós

    ● humusz (csicseriborsópástétom)

    ● burrito tekercsek (tortillatésztába tekert húsétel) omlettel, amely tojássárgából készül az egy évesnél kisebb gyereknek

    ● áfonya

    ● túrókrémes muffin és gyümölcspüré

    ● túrókrémes perecdarabkák

    ● bundáskenyér (az egyévesnél nagyobb gyerekek részére)

    ● almalébe mártott keksz

Kapcsolódó cikkek

------
 

Szólj hozzá Ötletkonyha.hu felhasználóval!

--

Cikk hozzáadása

Bejelentkezés

Nem vagy még felhasználónk?

Csak pár percbe telik a regisztrálás.

Regisztráció

E-mail cím
Jelszó
Láthatalan a fórumon (Nem jelensz meg az aktív felhasználók listájában)
 
Elfelejtetted a jelszavad?
Regisztráció